tylsäpäivä. kaikki on jossain maalla, mökillä, tms.

mä yksin täällä istun ja suren, kun sydän on kipeä. miks sekin yksi on niin kakka. ihan tyhmää :(

minne on kadonnu mun maailmasta ihmiset, rakkaus, ilo ja välittäminen.

kaikki vaan on kakkapäitä, tai ainakin leikkii sellaisia. mä vaan rakastan niitä eikä ne edes huomaa. epäreilu maailma.

synkeetä istuu yksin koko loma koneella, ihan noulaif. kaiken lisäks kesätöitäkään ei oo, työt on vaan loppu.

kai se elämä jatkuu. varmaankin.